sandrachristine

Alla inlägg under mars 2011

Av sandra nykvist - 12 mars 2011 00:51

Jag ligger här och funderar, och en sak som alltid kommer upp när jag tänker , Det är saker jag gjort , som jag önskar att jag kunnat gjort annorlunda, eller använt helt andra ordval. Men det jag i slutendan alltid kommer fram till är att om jag hade gjort dessa saker annorlunda, eller valt andra ord. Hur mycket bättre skulle det ha gjort sakerna , eller hur mycket skulle det ha ändrat på personen jag är idag? Jag vet inte, men vad kan man göra åt saken när det är gjort, right? gjort är gjort, och de ska väll inte gå och ändra på? Men från många olika håll så hör man att det aldrig är försent. Men om det bara känns hopplöst så borde det väl va de?

Ah nej jag ska inte spekulera för mycket med mina tankar. För jag kommer ändå bara bli förvirrad i slutendan, ah .

Have a nice day. I'll be back.

Presentation


jag förstår inte alltid vad livet vill få mig.
men en sak förstår jag nu.
det är att allting blir oftast bra till slut.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards