sandrachristine

Alla inlägg under september 2010

Av sandra nykvist - 26 september 2010 22:53

Hej! Har blivit väldigt dålig på att skriva, men är ganska mycket med praktik och allt! I morgon blir det skola och plugga upp matten! ser så fram emot de .. eller inte.. nu har jag vart utan ciggaretter i 7 veckor! och snusar inte så mycket längre heller ! så snart kanske jag har mitt liv utan nikotin  . TOPPEN! 
Nu ska jag sova även fast jag börjar 12 i morgon

PUSS   

Av sandra nykvist - 22 september 2010 21:30

Hej jag igen.. Vem skulle det annars vart.. Haha .. Inte skrivit på länge så tänkte bara lägga upp lite snabbt! Jag har gått ner i deprition igen typ , lätt , men de är ändå väldigt jobbigt, och allt pågrund ut av att jag börjat äta p-piller igen.. Men ska äta dom någon vecka till, sen ALDRIG mer, för de är fan helvete att må så här. USCH! Praktiken går helt underbart! Börjar bli sjuk, men de får va! Va och fira Ida i fredags för hon fyllde 18! storatjejen<3! Sen i lördags var jag och kolla på Pastorn när han och hans band spelade , Hollows tror jag dom hette  Börjar bli brutalt kallt också.. Sen i helgen blir de kanske fest, vet ej än

PUSS  

Av sandra nykvist - 18 september 2010 11:58

hej allihopa! Jobbat hela veckan! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, i går firade jag Ida som fyllde 18, blev riktigt nice kväll , lite halft bakis idag bara, men de går över! Ska väl åka och titta tapeter snart tror jag! Ne fan nu ska jag lägga mig i sängen igen!

PUSS

...

Av sandra nykvist - 14 september 2010 19:27

Av sandra nykvist - 13 september 2010 22:28

Hej hallå och tjena. Nu har jag inte skrivit på ett tag.. IGEN.. Men jag började min praktik i torsdags! Riktigt kul är det där.. Och jag jobbar från 09-16 så de är skönt. Och pluggar inne på måndagar från 12-15. I helgen så hade jag några vänner över och käka och så där, sen bara tagit det lugnt! Ah nu vet jag inte vad jag ska skriva mer , men ni får ha det så underbart bra så hörs vi när jag orkar skriva igen

PUSS  

Av sandra nykvist - 8 september 2010 22:08

Hej , nu känns det som att jag inte skrivit på en evighet igen, så tänkte skriva lite nu . Idag fyllde jag 17 , och dagen har vart på topp seriöst! Helt underbar! Och jag har äntligen fått praktik! Så jävla nice! Riktigt glad fan , nu så tänkte jag att jag skulle få sömn! För ska till praktiken i morgon och skriva i massa papper och sånt där!

Lägger även in en bild på mig och Tiara från öland!

    

PUSS  

Av sandra nykvist - 4 september 2010 00:59

Hej alla glada! Känns som att jag inte skrivit på en evig het, stämmer nog, haha.. Men i vilket fall! Så var jag i skolan idag! Började 1 riktigt skönt faktiskt! Ehm.. Så har jag även fått en praktikplats , förmodligen! Mina hål i öronen har snart växt igen helt , och rökningen går underbar, snart har jag vart i från det 1 månad! Känns så jävla underbart så det finns inte! Allting verkar gå min väg nu ! I just love it! Och jag och Angelica har blivit hurtiga och är ute och går 3 dagar i veckan typ! Och snart ska vi nog även börja simma!  Vi är riktigt grymma! Beach 2011 eller va säger man? HA.. Rolig jag är.. Men i vilket fall , så va jag Angelica och Niklas ner på stan och åt spicy hot, och vi hade tänkt bowla idag, men det blev bio istället! Toy Story 3 ! I 3D , inte riktigt värt att gå på den i 3D men det skadar aldrig att se .. Nu börjar jag bli riktigt trött , så jag ska väl bädda ner mig i sängen och få sömn! Men först ska jag kolla klart på V  

Ni får ha de bäst så hörs vi!

PUSS  

Av sandra nykvist - 1 september 2010 15:41

Hej alla sötnosar, nu är det så att jag har stark tro om att jag ska hoppa av skolan känns så värdelöst, men ska isf plugga upp och börja annan linje, för studenten ska jag ta Ha-Ha, men jag vet inte, 

Har inte gjort så mycket idag, förutom att vart 5 minuter i skolan typ, sen har jag vart på stan  med Sandra och Lina! 

Ah nu orkar jag int skriva mer, men hör väl av mig senare

PUSS  

Presentation


jag förstår inte alltid vad livet vill få mig.
men en sak förstår jag nu.
det är att allting blir oftast bra till slut.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards