sandrachristine

Alla inlägg under december 2010

Av sandra nykvist - 28 december 2010 22:42

En fråga. Finns något vettigt svar?..


Hur mycket ilska kan

en person bära ..

Av sandra nykvist - 28 december 2010 16:14

Tjollahopp?, Hej på er , jag vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder från julafton, men jag har bara inte haft ork till de. Haha. what so ever. Igår låg jag hemma och mådde piss sjukchey haha. och jag kollade på film hela jävla dagen , så den försvann på två sekunder. Haha..  Idag ska jag pallra mig ner på stan för att ta en fika med minkäre vänFreddie, Och imorgon blir det fika time med angelica! Hahah! Ah men iaf, nu orkar jag inte skriva mer CIAO

Av sandra nykvist - 25 december 2010 00:07

Hej och god jul, klockan är i och för sig 6 minuter över tolv, jag hoppas ni haft en riktigt bra julafton, min började bäst , men slutade med ett dödsbesked.. Men det är livets gång även fast det är jobbigt..Det var min morfars mamma men hon va gammal , och hon  mår bättre nu! 

I morgon ska jag nog ner på stan med Sandra innan farmor och Lennart kommer hit. *Bilder kommer även i morgon också då dom vart här , jag är plenty nöjd med mina julklappar hittills 

Jag fick:

Puffkudde till datorn, 

Någon förvaaringspall typ fettsöt.

En lycklig buddah, 

Rockbysweden armband!!!

Vita kosshörlurar, tack till min älskade bror.

En skotelefon fett coolt! 

En hårfön,

En as fräsch jacka 

Mjukisdress

Trosor

Långkallingar

Siritomte

Armandstjossan

Sjal!

Rakhyvlar.. Ha-Ha min mormor är rolig!

Sen vet jag inte om de va något mer ..

Elakt av mig om jag glömt något.. skriver till om jag kommer på 

  

hon är söt.

  

Av sandra nykvist - 23 december 2010 19:35

Hej och Godjul allihop. Det är ioch försig dagen före! Men what so ever! Idag har det vart lite kaotiskt , men ah somnar väl vid 9 ikväll haha.. Men som sagt i morgon är det julafton, och då kommer först mina kusiner hit runt 11:00 sen bär det av till mormor och morfar klockan 14:00 , och träffa kusinerna! Så ja. Godjul på er! 

  

Av sandra nykvist - 20 december 2010 15:03

Hej. Jag är måttligt förbannad. Min plånbok blev stulen i lördags. Och hittades idag av typ en dagisklass på skallberget. Så det är moget. Jag va fan inte förbannad över det innan. Men nu är jag  fan de. Så jävla omoget. Så gaaahhh.. Fett arg.. Ah här kommer någrabilder som jag tagit under veckorna...


      

Av sandra nykvist - 15 december 2010 21:56

Hej   Har haft en toppen dag idag!Men något är fel med mig! Haha.. Dagen börja med praktiken! Sen va det bara att åka ner på stan för att träffa Mormor& Morfar och min kusin ! Sen så köpte vi lite julklappar :M, haha sen va det bara hem och städa rummet, och här kommer det konstiga! Haha jag har alltid vart slö på att städa rummet, och jag brukar kunna sätta mig ner och sen skita i det  , men idag börja jag städa! Sen tänkte jag göra som vanligt  haha men något stoppa mig, så jag städade klart! Och nu är jag jätte lycklig  För mitt rum börjar bli klart! Så fett nööööjd!  

Av sandra nykvist - 7 december 2010 23:06

    

Av sandra nykvist - 7 december 2010 18:00

Hej allihopa sjuktjej här.. Haha börjar bli ganska uttråkande, vill bli frisk, för på fredag ska jag och mamma till stockholm, sååå.. inte nice att va sjuk då.. Ah orkar inte skriva mer..


  

Presentation


jag förstår inte alltid vad livet vill få mig.
men en sak förstår jag nu.
det är att allting blir oftast bra till slut.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards